نصب حرفه ای شیشه میرال

شیشه سکوریت (شیشه نشکن) یکی از مقاوم ترین انواع شیشه است که از آن در صنعت ساختمان استفاده می شود و از گروه شیشه های ایمنی می باشد. مقاومت این شیشه به دلیل فرآیند حرارت دهی قوی است که بر روی آن ها انجام می شود. همچنین امکان تولید این شیشه در رنگ ها و طرح های متنوع نیز وجود دارد. نصب حرفه ای و بهترین متریال را از الوکرکره بخواهید.

پروژه های شیشه میرال در الوکرکره

0
پروژه انجام شده
0
پروژه در حال اجرا
0
مشتری راضی
0
مشتری ثابت

برترین متخصصان نصب شیشه میرال

No data was found

شیشه میرال یا سکوریت ، نسل به روز شده و مقاوم شده ای از شیشه های معمولی هستند، که امروزه در اکثر جایگاه ها از آن ها استفاده می شود. این شیشه ها به دلیل نوع بافتی که بر اثر فشار در هنگام تولید پیدا می‌کنند، بسیار محکم بوده و در هنگام شکستگی، تکه تکه نمی شوند. به همین دلیل بحث امنیت و حفاظت در آن ها نسبت به شیشه های معمولی پررنگ‌تر است. در ادامه شما را با این مدل از شیشه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شیشه های میرال

نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می شود.  این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه ، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند. این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود. این مقاومت تا زمانی که ساختار پنل شیشه مختل نشود پایدار است ، اما هرگونه تلاش برای تغییر پانل پس از سکوریت شدن آن می تواند تعادل آن کشش دینامیک را بر هم بزند ، در نتیجه باعث خرد شدن شیشه می شود.

برای نصب شیشه میرال چه اصولی را باید رعایت نمود؟

نصب شیشه سکوریت ، قواعد خاص خود را داراست و تنها از عهده ی کسانی بر می‌آید که تجربه کاری و شناختی کامل، از این نوع شیشه را داشته باشند.  انتخاب یک شیشه سکوریت استاندارد و با کیفیت نیز، سبب طولانی شدن عمر استفاده مفید آن می گردد.

نصاب شیشه سکوریت چه مواردی را در هنگام نصب باید درنظربگیرد؟

۱_نصاب باید در ابتدای امر، مهارت اندازه‌گیری دقیق و درست را داشته باشد تا بتواند به خوبی، نقش و اندازه ی شیشه سکوریت را جهت ارائه به کارخانه، رسم کند.

۲_با اندازه، قاب، رنگ، جنس، فریم ها، متراژ و … شیشه ی سکوریت آشنا باشد.

۳_انواع شیشه سکوریت را بشناسد و از قدرت تحمل و استحکام این شیشه‌ آگاه باشد.

نصب شیشه سکوریت ریلی

بعد از اندازه گیری دقیق و درست، مرحله ی برش شیشه ها صورت می گیرد. بعد از برش شیشه های سکوریت، زیرسازی محل نصب، صورت خواهد گرفت.