لیست محصولات

دستگاه حضور و غیاب T-38787

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

پروتکل ارتباطی :

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

مقدار گارانتی 1 سال
قابلیت کارتخوان دارد
دمای کارکرد 0 تا 45 درجه سانتی گراد
ارتباطات TCP/IP, RS232/485, USB Host
ظرفیت ثبت تردد 100،000
ظرفیت تشخیص چهره 2000
قابلیت تشخیص چهره دارد
ظرفیت تشخیص کارت 10،000
ظرفیت اثر انگشت 3000
اندازه صفحه نمایش 4.3 اینچ
قابلیت تشخیص اثر انگشت دارد
صفحه نمایش رنگی دارد
حافظه دارد
پورت USB دارد
صفحه نمایش لمسی لمسی
ابعاد 195.5X166.5X120 mm
منبع تغذیه 12V,3A

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی اجمالی دستگاه حضور و غیاب T-38787

یکی از دستگاه های حضور و غیاب تایگر با طراحی بسیار زیبا و ارگانومیک این دستگاه حضور و غیاب می باشد. طراحی این دستگاه حضور وغیاب با تمامی مدل های مشابه آن در بازار متفاوت است و شبیه به یک تقویم رومیزی زیبا می باشد. این دستگاه در واقع برای محیط هایی مناسب می شود که قصد استفاده از یک دستگاه حضور وغیاب را به صورت رومیزی دارند و محیط کوچکی را برای استفاده از یک دستگاه حضور وغیاب در نظر گرفته اند. ابعادی که در این دستگاه در نظر گرفته شده است یک ابعاد کوچک است و همچنین منبع تغذیه دستگاه برای مکان های تعریف شده است که دسترسی به برق قوی شهری ندارند و با استفاده از برق ضعیف فعالیت می کنند.

عملکرد دستگاه حضور و غیاب تایگر T-38787

در این دستگاه حضور وغیاب از سنسورهای  نوری قوی ضد خط و خش استفاده شده است که  کارکرد این دستگاه بدون نقص فنی را برای یک بازه طولانی تضمین می کند.  همچنین در این دستگاه از الگوریتم های پیچیده به منظور شناسایی چهره استفاده شده است. با استفاده از این سیستم امکان استفاده فیزیکی دستگاه تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده است. همچنین علاوه بر این سیستم می توانید برای تشخیص هویت از کارت های RFID پرسنلی هم استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از یک روش ترکیبی تشخیص هویت بدون خطا بر روی این دستگاه وجود دارد. این دستگاه حضور وغیاب توانایی ثبت 3000 اثرانگشت، 2000چهره، ده هزار کارت و صد هزار تردد را دارد. همانطور که می بینید این دستگاه برای محیط هایی مناسب است که تعداد زیادی پرسنل دارند و تردد رفت و امد بالا است.

امکانات دستگاه حضور و غیاب tiger

این دستگاه تایگر برای بیمارستان ها و سازمان های دولتی یک دستگاه حضور وغیاب عالی است. همچنین بر روی این دستگاه از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی برای سهولت کاربری استفاده شده است. با استفاده از این صفحه نمایش می توانید تمامی اطلاعات مربوط به تردد یا تشخیص هویت بر روی این صفحه نمایش قابل رویت می باشد. همچنین برای اطمینان کاربر از یک بوق هشدار هم به منظور تایید یا رد هویت استفاده شده است.

برای اتصال این دستگاه حضور غیاب تایگر به سایر دستگاه های دیجیتالی از پورت های TCP/IP, RS232/485, USB Host استفاده می شود.

با استفاده از این پورت ها می توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز در این دستگاه را برای یک بازه زمانی خاص در کامپیوتر ذخیره کنید. همچنین امکان کنترل از راه دور این دستگاه با استفاده از این پورت ها فراهم می شود. صفحه نمایش این دستگاه حضور وغیاب اثر انگشتی کاملا لمسی و رنگی می باشد که با استفاده از سنسور های قوی آن می توانید به راحتی اطلاعات تایید هویت خود را به دستگاه وارد کنید. همچنین این دستگاه دارای یک سال ضمانت پس از خرید تعویض و تعمیر قطعات می شود. این دستگاه حضور غیاب ارزان است و با توجه به طراحی زیبای ارگانومیک آن و امکانات و تکنولوژی های به روز در مقایسه با نمونه های سایر دستگاه حضور وغیاب بسیار در مصرف انرژی وهزینه مقرون به صرفه می باشد.

نتیجه گیری دستگاه tiger:

اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب tiger با امکانات پیشرفته را دارید که دارای حافظه بلند مدت برای نگهد اری اطلاعات تردد پرسنل باشد و یک طراحی ارگانومیک زیبا و کم حجم را برای مکان های محدود داشته باشد. که باید تعداد زیادی پرسنل  را در طول روز تشخیص هویت کند. ما دستگاه حضور وغیاب تایگر مدل T-38787 را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

همانطور که می دانید سابقا برای کنترل تردد از کاغذ و خودکار استفاده می شد. حالا با پیشرفت تکنولوژی با دستگاه هایی تحت عنوان دستگاه کنترل تردد و یا اکسس کنترل استفاده می شود . یکی از ویژگی های استفاده از دستگاه های کنترل تردد در این است که کمتر باعث استفاده از کاغذ می شود و آسیب چندانی به منابع طبیعی نمی رساند . محصولات کنترل تردد تایگر یکی از بهترین محصولات بازار به شمار می رود که از کمترین قابلیت تا بیشترین قابلیت را دارا است . این محصولات دارای قابلیت های باز شدن درب توسط اثر انگشت ، کارت، تگ، رمز و یا حتی به صورت دستی می باشند. قابل ذکر است که تمامی دستگاه های تایگر دارای گارانتی نیز می باشند.

مشاوره رایگان