لیست محصولات

دستگاه حضور و غياب و تشخیص چهره کارابان مدل KTA-630 wifi

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

پارت نامبر : KTA-630 wifi
نام محصول : دستگاه حضورغیاب
ولتاژ ورودی : آداپتور 12dc
تشخیص اثر انگشت : دارد
تشخیص چهره : دارد
کارتخوان : دارد
ظرفیت ثبت تردد : 80000عدد
نحوه ثبت تردد : اثر انگشت-کارت- تشخیص چهره- هرسه
صفحه نمایش : 3 اینچ رنگی
پورت ارتباطی : USB, TCP/IP, RS485-wifi

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نوع محصول دستگاه حضور و غياب و تشخیص چهره
قابلیت تشخیص اثر انگشت دارد
زبان فارسی
ارتباطات پورت USB و  TCP/IP و WIFI
اتصال به گیت تردد ندارد
ظرفیت ثبت تردد 80,000 ریکورد
ظرفیت تعریف چهره 400
قابلیت تشخیص چهره دارد
ظرفیت کارت ندارد
قابلیت کارتخوان ندارد
ظرفیت تعریف اثر انگشت 500
نحوه ثبت تردد تشخیص چهره , اثر انگشت , کلمه عبور
برند سازنده کارابان
پورت USB دارد
کار در زمان قطع برق ندارد
وزن 0.5 کیلوگرم
ابعاد 167*149*32 میلی متر
نرم افزار حضور و غیاب دارد- برای 20 پرسونل رایگان
شبکه بی سیم دارد
صفحه نمایش رنگی دارد
اندازه صفحه نمایش 3 اینچ
مدل KTA-630 wifi
کشور سازنده چین
گارانتی 1 سال

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی اجمالی دستگاه حضور و غياب و تشخیص چهره کارابان مدل KTA-630 wifi:

یکی از مدل های نوین دستگاه های حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 WIFI است. در این دستگاه شناسایی و تطبیق چهره برای ثبت تردد انجام می شود همچنین می توانند بدون نیاز به کامپیوتر کاربران از فناوری های دیگری مانند ثبت اثر انگشت و استفاده از رمز عبور یا کارت یا از روش های ترکیبی استفاده کنند که امکان خطا در این دستگاه را تا حد صفر پایین می آورد. و پس از تایید توسط بوق هشدار مطمئن می شوند که تصویر دقیقا همان شخص است. درباره دستگاه حضور و غياب و تشخیص چهره کارابان مدل KTA-630 wifi بیشتر بدانید.

کارایی و امکانات حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 WIFI

این دستگاه حضور وغیاب قابلیت ذخیر سازی 400 تصویر، 1000 کارت و 80 هزار تردد را دارد در نتیجه برای شرکت های با تعداد زیاد نیرو مناسب است.

سنسور شناسایی چهره karaban:

دیود های مادون قرمز است که امکان شناسایی چهره فرد را حتی در کمترین نور هم دارند. امکان تشخیص چهره در این دستگاه حضور وغیاب باعث می شود که کارکنانی که با دستکش کار می کنند یا در اثر آسیب به دست امکان استفاده از اثر انگشت را ندارند با استفاده از فناوری تشخیص چهره به راحتی تردد کنند.

سنسور تشخیص اثر انگشت:

در این دستگاه سنسوری مانند دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی تعبیه شده است. که بر روی آن صفحه تاچ ضد خط وخش قرار گرفته است.  تا برای کاربران سهولت استفاده بیشتری را داشته باشد

اجازه ورود:

امکان اتصال به سیستم ورود خروج برای دستگاه حضور و غياب و تشخیص چهره کارابان مدل KTA-630 wifi وجود دارد با استفاده از این امکان. تا هویت فرد تایید نشود راه ورود یا خروج مسدود است.

مانیتور:

صفحه نمایش 4.3 اینچی که بر روی دستگاه karaban قرار دارد امکان سهولت استفاده را به کاربران می دهد و تمامی پرسنل می توانند قبول یا رد تردد را در این صفحه نمایش ببینند. امکان نمایش دادن یک پیام اختصاصی یا عمومی بر روی صفحه نمایش برای پرنسل وجود دارد.

بوق هشدار:

از بوق هشدار هم برای تایید یا رد تردد ها استفاده شده است. این دستگاه قابلیت تعریف یک زنگ هشدار برای یک بازه زمانی خاص یا در یک زمان خاص را دارد.

اتصال به کامپیوتر:

در این مدل هم مانند مدل های دستگاه های حضور وغیاب ارزان کارابان برای انتقال اطلاعات از پورت USB و TCP/IP  استفاده شده است.

امکان اتصال از طریق WIFI:

همچنین امکان اتصال این دستگاه با استفاده از WIFI هم وجود دارد. در نتیجه می توانید به راحتی این دستگاه را از راه دور هم کنترل کنید.

امکان برخط شدن برای این دستگاه حضور وغیاب کارابان وجود دارد در صورتی که نیاز باشد می توانید تردد ها را در یک بازه زمانی خاص کنترل کنید. قیمت دستگاه حضور وغیاب کارابان با توجه به امکانات در نظر گرفته. در آن در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار بسیار مقرون به صرفه است.

نتیجه گیری دستگاه حضور و غياب و تشخیص چهره karaban :

اگر می خواهید یک دستگاه حضور وغیاب پیشرفته را برای یک مکان پرتردد خریداری کنید که با استفاده از چهار روش امکان خطا در تشخیص هویت را تا حد صفر کاهش می دهد ما به شما دستگاه حضور وغیاب کارابان مدل KTA-630 WIFI را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره رایگان