لیست محصولات

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

پارت نامبر : KTA-260 ID
نوع محصول : دستگاه حضور و غیاب
اثر انگشت : دارد
قابلیت کارتخوان : دارد
صفحه نمایش : دارد
قابلیت اتصال : گیت تردد

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نوع محصول دستگاه حضور غیاب
کشور سازنده ایران
برند سازنده کارابان
مدل KTA-260, KTA-260 ID
ولتاژ تغذیه 12 تا 30 ولت AC و DC
نوع شناسایی اثر انگشت, کارت و تگ
صفحه نمایش 3 اینچ
حافظه گیرنده 3000 اثر انگشت, 100000 تردد
نوع صفحه کلید صفحه کلید دکمه ای
امکان گزارش گیری دارد، توسط LAN (شبکه)
قابلیت کنترل از راه دور ندارد
قابلیت برق اضطراری ندارد
مقدار گارانتی 12 ماه

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی اجمالی دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID

امروزه برای بیشتر شرکت های عمومی و خصوصی یک ساعت کار مشخص شده است. و این ساعت کار توسط دستگاهی به نام دستگاه حصور غیاب به بازار عرضه گردیده کمپانی کارابان که یکی از یرندهای معروف با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید دستگاه های حضور و غیاب می باشد. محصول جدید خود را با نام دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID به بازار عرضه نموده است. این دستگاه با مقاومتی که در بدنه خود دارد بسیار مناسب برای مکان های پر ترددی مانند کارگاه ها ، شرکت ها و.. می باشد. در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم، با الوکرکره همراه باشید تا از مشخصات فنی و عمومی این محصول با خبر شوید.

 

مشخصات تکمیلی محصول

دستگاه حضور و غياب كارابان یک دستگاه با کیفیت با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته می باشد که می تواند بدون کذشتن زمان و در عین حال اثر انگشت غلط و صحیح را تشخیص دهد. اين دستگاه دارای قابلیت ضد ضربه و ضد صرقت می باشد . صفحه نمايش رنگی 2.8 اينچ اين مدل، باعث شده که کار را برای کاربران ساده تر و لذت بخش تر کند.

قابلیت اثر انگشت و کارت در این محصول بسیار کار آمد می باشد و شما با مطالعه کردن تنظیمات دفترچه می توانید تنظیمات امنیت این مدل را به خوبی تنظیم نمایید این مدل KTA-260 ID مجهز به باطری داخلی و کارت خوان بدون تماس می باشد که در کنار قیمت فوق العاده ارزان و مناسب این دستگاه حضور و غیاب در مقایسه با دستگاههای موجود، این دستگاه را به یک انتخاب بسیار مناسب و محبوب برای مجموعه های کوچک و متوسط تبدیل کرده است.شما می توانید این محصول را همراه با گارانتی شرکت کارابان در فروشگاه اینترنتی الوکرکره خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره رایگان