لیست محصولات

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

پارت نامبر : KTA-630 ID
نوع محصول : دستگاه حضور و غیاب
قابلیت تشخیص چهره : دارد
اثر انگشت : دارد
کارتخوان : دارد
قابلیت ویژه : وای فای

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

کشور سازنده چین
شرکت سازنده کارابان
قابلیت تشخیص چهره دارد
اثر انگشت دارد
رمز عبور دارد
کارتخوان دارد
قابلیت اتصال به گیت تردد ندارد
صفحه نمایش دارد

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی اجمالی دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-630 ID

شرکت کارابان وارد کننده سیستم های حضور و غیاب می باشد و کلیه دستگاه های حضور و غیاب خود را گارانتی می کند. اگر می خواهید یک دستگاه حضور غیاب با خدمات بالا و امکان خطای حداقل را برای یک مکان پرتردد با تعداد زیاد پرنسل خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما دستگاه حضور وغیاب کارابان مدل KTA-630 ID است.

خدمات دیگر ارائه شده برای این مدل ارائه نرم افزار های فارسی حقوق و دستمزد، آموزش رایگان نرم افزار ها ، اعزام کارشناس به محل نصب ، تمدید قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه های حضور و غیاب می باشد.

 

مشخصات تکمیلی محصول

این دستگاه دارای تنظیمات فارسی و سخنگوی فارسی می باشد. و کارکردن با آن کار ساده ای می باشد ، امکان اثر انگشت برای این دستگاه فعال است و شما می توانید. برای هر نفر چندین اثر انگشت کار بگذارید و سطح سنسور این دستگاه به صورت دستی می تواند تنطیم شود.

در این محصول امکان نمایش پیام های شخصی و عمومی وجود دارد. و تصاویر به صورت اسلاید بر روی صفحه نمایش ، نمایش داده می شود ، این محصول از صفحه نمایشگر با کیفیتی برخوردار است. و یکی از قابلیت های ویژه این محصول ، امکان تشخیص چهره می باشد که بسیار مورد استفاده شرکت ها قرار می گیرد ، شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی الوکرکره با ضمانت شرکت کارابان دریافت نمایید.

مشاوره رایگان