لیست محصولات

دستگاه ضبط تصاویر سیماران XVR مدل SM-XVN21608M5

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

نوع دستگاه ضبط تصاویر : ایکس وی ار XVR
تکنولوژی ساخت : AHD / TVI/CVI
تعداد کانال : 16 کانال
کیفیت ضبط و پخش : کیفیت 1080p ضبط و 1080p بخش
حافظه : دارای قابلیت پشتیبانی از 2 هارد با حافظه 10 ترابایت
ورودی صدا : دارای 1 ورودی صدا

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نوع محصول دوربین مداربسته
کشور سازنده ایران
برند سازنده سیماران
مدل SM-XVN21608M5
رزولوشن تصویر 5 مگاپیکسل
تعداد کانال 16 کانال
وضعیت حافظه پشتیانی از دو عدد هارد دیسک حداکثر 10 ترابایت
سازگاری Tvi_ahd_hdcvi
رنگ مشکی
مقدار گارانتی 30 ماه

نقد و بررسی محصول محصول:

معرفی دستگاه ضبط تصاویر سیماران XVR مدل SM-XVN21608M5:

دستگاه ضبط تصاویر سیماران XVR مدل SM-XVN21608M5 از انواع دستگاه های دیجیتال با کیفیت با پردازش بالا و امکان ذخیره سازی عالی وجود دارد. دستگاه فوق از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند و به راحتی می توان به دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی متصل شود.

نقش این دستگاه ها بسیار پررنگ است. حفظ امنیت هر چیزی مهمتر می باشد از همین رو باید در انتخاب دستگاه ها و لوازم جانبی مورد نیاز آن نهایت دقت عمل را به خرج دهید. امکان ست کردن دوربین با IP مختلف توسط این دستگاه وجود دارد. همچنین قابلیت پخش LIVE و PLAYBACK را فراهم نموده دستگاه فوق به صورت آنلاین با کمک موبایل در دست شما به صورت آنلاین امکان مشاهده تصاویر DVR را فراهم نموده حتماً شما هم در طی روز ممکن است در محل کار و یا منزل در حال رفت و آمد باشید بدین جهت  بهترین انتخاب کنترل محیط توسط گوشی شما می باشد.

چندین کاربر به صورت همزمان می توانند آنلاین و دوربین را کنترل نمایند. اما شما می‌توانید با تنظیم یک سری تنظیمات حدود اختیارات سایر کاربران را محدود نمایید تا به امنیت بالاتر آن بیفزایید. در ادامه به دستگاه ضبط تصاویر سیماران میپردازیم.

دستگاه ضبط تصاویر سیماران XVR مدل SM-XVN21608M5

سایر ویژگی ها:

به کمک مرورگر IE Browse و نرم افزار NVMSامکان کنترل از راه دور بر قرار است. تکنولوژی استریم به منظور دستیابی به پهنای باند مناسب بدون تغییر در کیفیت ضبط را فراهم نموده. همچنین توان خروجی تصویر با بالاترین سطح کیفیتی فراهم است. ارتباط صوتی دو طرف روی موبایل برقرار، که این یکی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه ضبط تصویر است. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا این دستگاه می تواند از گوشی های آیفون نیز پشتیبانی کند و امکان اتصال را فراهم آورد ما به شما این اطمینان را می دهیم که با کمک این دستگاه می توانید به کلیه مدل های گوشی های موجود در بازار متصل شوید و جای هیچ نگرانی و دغدغه وجود با خرید این دستگاه امنیت محل کار و زندگی خود بیافزایید.

شما میتوانید این محصول را با قیمت استثنایی از فروشگاه اینترنتی الوکرکره خریداری نمایید.

مشاوره رایگان