لیست محصولات

پکیج مقابل برقی اثر انگشتی ضد آب

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

نام محصول : پکیج قفل مقابل برقی
ولتاژ کارکرد : 12 ولت
نوع قفل برقی : در دو نوع مقابل برقی ضد سرقت و ساده
نوع اکسس کنترل : اکسس کنترل اثر انگشتی ضد آب
منبع تغذیه : 12 ولت 5 آمپر
روش شناسایی : اثر انگشت / رمز عبور

دسته بندی

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

 

نوع محصول پکیج مقابل برقی
کشور سازنده چین
برند سازنده کالی
ولتاژ تغذیه 12 ولت
نوع مقابل برقی ساده, ضد سرقت
رنگ مشکی, نقره ای
ضامن خلاص کن دارد
پین زبانه با پین
نوع نصب توکار
مقدار گارانتی 12 ماه

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی پکیج مقابل برقی اثر انگشتی ضد آب:

ارائه تنوع بالایی از انواع قفل مقابل برقی و همچنین اکسس کنترل باعث گردیده در انتخاب مدل مناسب دچار کمی سردرگمی شویم و فروشگاه الوکرکره با عرضه مدل هایی از پکیج مقابل برقی اثر انگشتی ضد آب تا حدودی خیالمان را از بابت انتخاب درست و چیدمان درست راحت نموده است.

پس از ارائه پکیج قفل مقابل برقی اثرانگشتی این محصول را می توان مکمل نامید تا کسانی که نیاز به استفاده در محیط های مرطوب و یا مکان های بیرونی که در معرض بارش باران و برف است قرار دهند عالی می باشد.

با برخورداری از بدنه استیل نگیر و ضد زنگ می تواند زیبایی بسیار خوبی به پروژه اجرایی بدهد. نوع پکیج نیز برای هر دو مدل درب ضد سرقت و معمولی مناسب است.

پکیج مقابل برقی اثر انگشتی ضد آب ساده

 

ویژگی های کاربردی:

برای مدل های مختلف از ورودی که نیاز به یک یا چند مدل انواع شناسایی داریم بسیار عالی است. و گزینه ضد آب و اثر انگشت ایده آل بسیاری می باشد. با یک برنامه دهی ساده به دستگاه اکسس که دارای دفترچه نصب و راه اندازی است این پکیج قابل کاربری و فعال سازی است. به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت الکترونیکی و مرغوب بودن از IP68 که یک رنج بالایی از حفاظت می باشد برخودار است. کارت و تگ و رمز ورود به همراه اثر انگشت ترکیب های عالی را می توانند به ما بدهند. تا روش شناسایی خوبی برای هر نوع افراد تعیین نماییم.

محتویات پکیج:

همان طور که در گفته های بالا مشاهده نموده اید دو مدل ارائه شده که مناسب انواع درب ورودی فلزی و چوبی ساده و ضد سرقت است و از نوع قفل مقابل برقی اسپانیایی می باشد.  به همراه یک عدد منبع تغذیه 5 آمپر جهت راه اندازی و یک عدد تگ همراه آن ارائه میگردد.

تنها در صورت نیاز باید یک ریدر اکسترنال و کابل به همراه یک نصاب برای اجرای کار فراهم آورید. گارانتی شامل 18 ماه برای دستگاه اکسس و قفل مقابل برقی است.

مشاوره رایگان

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/alokerk1/public_html/wp-includes/functions.php on line 5279