لیست محصولات

موتور ساید بارزانته 600 کیلو بدون UPS

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

موتور ساید بارزانته 600 کیلو بدون UPS دارای قدرت کشش بسیار بالا و ابعاد تا25 متر مربع تیغه آلومنیوم :

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

تغذیه  220ولت
قدرت موتور  530 وات
 وزن قابل کشش  600 کیلوگرم
 حداکثر ارتفاع  6 متر
 گشتاور نامی  450 نیوتون در متر
 جریان نامی  3/5 آمپر
 دمای کارکرد "-20˚" ~ "+50˚
قابلیت فرمان پذیری کلید دستی – ریموت – کارت خوان
 قابلیت نصب چشمی بین چهارچوب  دارد
 سیستم خلاص کن دستی دارد
 مناسب برای ورودی های عریض مانند انبارها,کارگاه ها وسردخانه ها دارد
 اتصال به چراغ سردر دارد

نقد و بررسی محصول محصول:

موتور ساید بارزانته 600 کیلو بدون UPS

موتور ساید بارزانته 600 کیلو گرم ACدارای عملکردی مشابه کرکره های قدیمی هستند. با این تفاوت که در کرکره های امروزی نیروی حرکتی درب،توسط برق ایجاد شده ولی در کرکره های سنتی حرکت درب توسط نیروی انسانی و نیروی دست انجام میشود.

یکی از اجزای اصلی کرکره های برقی موتورآنهاست.به یک درام متصل می گردد و چرخش درام سبب حرکت تیغه کرکره ها در داخل ریل می شود. یکی از پر کاربردترین مدل موتورهای کرکره برقی نوع ساید و از معروفترین برندها،بارزانته است. موتورهای ساید بارزانته مختص کرکره های صنعتی می باشد که در طول روز به میزان زیادی باز و بسته شده و ازلحاظ متراژ نیز بالای 20 مترمربع باشند.

این موتورها در توانهای مختلف تولید و عرضه میگردد. این مدل از موتور ساید بارزانته از سری موتورهای پر قدرت بازار بوده که دارای کارکرد آرام با تعداد تردد بالا است.

گشتاور این موتور مقداری برابر با N/M 412 است و با قدرت ورودی 330 وات تا وزن 600 کیلوگرم قابلیت جابجایی درب کرکره دارد. ماکزیمم ارتفاع کرکره برقی نصب شده با این مدل 6متراست.

این مدل دارای دور برابر با 6.5 rpm بوده و میزان کلاس حفاظتی آن در برابر شرایط خارجی محیطی IP44 است. همچنین مصرف کننده میتواند از موتور ساید بارزانته 600 کیلو گرم AC در دمای 5- الی +50 درجه سانتی گراد استفاده کند.

فول کانال : رسیور موتور ساید بارزانته 600 کیلوگرم AC فول کانال می باشد بدین معنی که قابلیت نصب چشم مادون قرمز و فلاشر ( چراغ چشمک زن ) را دارد.

اتوکلوز : همچنین زمانیکه کرکره بالا باشد رسیور این موتور بصورت خودکار درب را خواهد بست که این امر باعث امنیت بیشتر میگردد.

بارز ترین عنصر در موتور کرکره برقی ساید بارزانته کیفیت و گارانتی معتبر آن است. این موضوع در تمامی محصولات شرکت بارزانته نیز رعایت شده‌است.
بارزانته در موتور ساید بدون UPS خود از زنجیری جهت خلاص کردن موتور در مواقع قطعی برق استفاده کرده‌است. پلیت اصلی نصب موتور درآن به صورت 3 پیچ یا 4 پیچ طراحی شده است و دارای رنگ بندی متفاوت است .

مشاوره رایگان