لیست محصولات

موتور ساید بتا مدل AC 1000Kg

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

موتور ساید بتا مدل AC 1000Kg دارای توان موتور 700 واتی است که از گشتاور 809 نیوتن بر متر بهره مند است. این محصول شرکت بتا حداکثر ارتفاع 9 متری و قطر 6 اینچی را دارا است. :

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نام محصول موتور ساید
برند سازنده بتا
کشور سازنده ایران
مدل AC 1000Kg
توان موتور 700 وات
گشتاور 809 نیوتن بر متر
حداکثر ارتفاع 9 متر
قطر موتور 6 اینچ
سرعت موتور 4.4 rpm
درجه حفاظتی IP44
گارانتی 2 سال

نقد و بررسی محصول محصول:

موتور ساید بتا مدل AC 1000Kg

شرکت بتا با ارئه محصولی با نام تجاری موتور ساید بتا AC 1000Kg و عرضه آن به بازار نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نمود. و این شرکت نیز مانند بسیاری از تولید کنندگان ایرانی و اروپایی موتور ساید، این دسته از محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید.

اگر بخواهیم به تعریف موتور ساید بپردازیم باید بگوییم که این موتور جزء دسته موتور های کرکره برقی بوده و پر قدرت ترین موتور کرکره برقی محسوب می گردد.

محل قرارگیری موتور ساید در سمت چپ و یا راست سایبان و کرکره برقی است که از نام آن نیز مشخص است و این یکی از مزایای مهم موتور ساید محسوب می گردد زیرا در هنگام بروز مشکل فنی و اضطراری نیازی به بازکردن و پایین آوردن کل کرکره نیست زیرا این موتور به قسمت بیرونی کرکره متصل می گردد. همچنین در هنگام بارندگی احتمال خراب شدن آن وجود دارد؛ برای رفع این مشکل می توان یک کاور بر روی آن تعبیه کرد. باید دقت نمود که این کاور بر روی پک وجود ندارد. حال به بررسی اجمالی موتور ساید بتا AC 1000Kg می پردازیم:

این محصول از نوع AC بوده و نصب بسیار راحتی را دارد همچنین بدون صدا کار می کند. این موتور می تواند بر روی کرکره های سنگین تا وزن 1000 کیلوگرم نصب شود. و این مهم باعث می گردد برای مکان هایی با دهنه عریض و تردد بالا و ارتفاع زیاد و تیغه های سنگین مناسب و کاربردی باشد.

از جمله معایبی که برای این دسته از موتورها (موتورهای ساید) می توان بر شمرد حجم بالای آن (تقریباً 2 برابر موتورهای تیوبلار) است و همچنین این موتورها دارای قیمت بالاتر و سرعت باز و بسته شدن پایین تر به نسبت موتورهای تیوبلار می باشد.

و همچنین از جمله مزایایی که این محصول دارد دارا بودن سیستم پاراشوت می باشد. که این مهم باعث می گردد در صورت وقوع نقص فنی از سقوط کرکره جلوگیری شود. همچنین دارای عمر بیشتری نیز می باشد به این دلیل که موتور بیرون از محور کرکره بوده و تحت فشار کمتری است.  همچنین محافظ دمایی داشته به این شرح که اگر دمای هوا بیش از حد افزایش یابد این موتور به طور اتوماتیک قطع خواهد شد. کار کردن بدون صدا و متناسب بودن آن با وزن 1000 کیلوگرم از ویژگی های بارز این موتور می باشد.

همچنین زمانی که پکیج آن را خریداری می کنید. بر خلاف موتور تیوبلار دارای متعلقات ضروری مانند برد ، ریموت ، صفحه پلیت و اندکپت یاتاقان می باشد. این موتور برای نصب بر روی کرکره های سنگین تا وزن 1000 کیلو گرم مناسب است به همین دلیل این محصول برای مکان های پر تردد از جمله مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ مناسب می باشد.

ویژگی های موتور ساید بتا مدل AC 1000Kg

حداکثر ارتفاعی که این محصول پشتیبانی می نماید 9 متر بوده و قطر موتو محصول 6 اینچی و سرعت موتور آن 4.4 rpm می باشد.

لازم به ذکر است که درجه حفاظتی در این موتور ساید به اندازه IP44 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش نحوه استفاده از این محصول می توانید. با کارشناسان ما در فروشگاه بزرگ اینترنتی الوکرکره با پشتیبانی 24 ساعته در تماس باشید.

جمع بندی :

موتور ساید به نسبت موتور تیوبلار مزایای بسیار زیادی داشته و از محبوبیت بیشتری برخوردار است. زیرا این محصول بدون صدا و محدودیت وزنی 500 کیلوگرم کار میکند و در مواقع قطع برق با مشکل مواجه نمی گردد.

مشاوره رایگان