لیست محصولات

موتور ساید اسمارت 600 کیلو بدون UPS

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

موتور ساید اسمارت 600 کیلو بدون UPSاسمارت برندی چینی می باشد که در رده میانی موتورهای کرکره در بازار قرار دارد و موتورهایی با قدرتهای 50 ، 100 ، 120 ، 140 ، 230 و 300 نیوتون عرضه نموده است.به طور کلی موتورهای کرکره ای توبولار و یا استوانه ای مناسب دربهایی با اندازه های کوچکتر از 6 متر عرض می باشند.

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نقد و بررسی محصول محصول:

موتور ساید اسمارت 600 کیلو بدون UPS

موتور ساید اسمارت 600 کیلو بدون UPS از کمپانی بارزانته امروز در زمره ی پرفروش ترین موتورهای توبلار قرار میگیرد.

کمپانی بارزانته، یکی از تولید کنندگان حرفه ای در زمینه طراحی و تولید موتور های توبولار کرکره برقی می باشد. این موتور ها برای کرکره برقی هایی با وزن و میزان تردد پایین مناسب هستند. برای آشنایی بیشتر با این دست موتور، حتما  وارد صفحه قیمت موتور کرکره برقی توبولار شوید.

موتور tubular کرکره برقی که به نام موتور استوانه ای نیز شناخته می شود، طوری طراحی شده که درون یک محور چرخنده قرار گرفته و شبیه به یک لوله فلزی به نظر می رسد. فراموش نکنیدکه اغلب موتور ها توبلار بارزانته دارای ظاهری استوانه هستند، که در هنگام نصب کرکره برقی نیاز به دقت بیشتری برای نصب دارند. معمولا این نوع موتور کرکره برقی برای کرکره های کوچک تا حدود 12 متر مربع نصب می گردند.

موتور تیوبلار بارزانته فاقد سیستم برق اضطراری است، اما در مواقع قطع برق می توان از خلاص کن دستی آن استفاده کرد. ولتاژ مورد نیاز این موتور ۲۲۰ ولت AC بوده و جریان مصرفی آن 1/25 آمپر است. این نوع موتور با قدرت ورودی 320 وات و دور موتوری برابر با 12 دور بر دقیقه قابلیت جابجایی کرکره برقی هایی تا وزن 85 کیلوگرم را نیز داراست.

بر خلاف موتور های ساید و سنترال که میزان قدرت آن ها بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود، واحد سنجش موتور توبلار بارزانته نیوتن متر است.

شما میتوانید موتور ساید 600 کیلو بدون UPS را از الوکرکره تهیه نمایید و 24 ساعته از پشتیبانی آن برخوردار شوید.

مشاوره رایگان