لیست محصولات

موتور ساید بتا مدل AC 300Kg

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

پارت نامبر : AC 300Kg
نام محصول : مدار کرکره برقی
ولتاژ : 220 ولت
قدرت : 300kg

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نام محصول موتور ساید
برند سازنده بتا
کشور سازنده ایران
مدل AC 300Kg
توان موتور 220 وات
گشتاور 168 نیوتن بر متر
حداکثر ارتفاع 6 متر
قطر موتور 4 اینچ
سرعت موتور 5.5 rpm
درجه حفاظتی IP44
گارانتی 2 سال

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی محصول شرکت بتا

شرکت بزرگ و محبوب بتا این محصول را با نام تجاری موتور ساید بتا مدل AC 300Kg به بازار عرضه نموده است، این محصول در مقایسه با موتورهای ساید شرکت بتا می تواند وزن 300 کیلوگرم را تحمل نماید. همچنین این موتور در مقایسه با موتورهای توبولار شرکت بتا، دارای وزن بیشتر بوده و برای مکان های بزرگ مانند مراکز تجاری مجتمع های مسکونی و کارگاه های صنعتی مناسب می باشد.

ویژگی موتور ساید بتا مدل AC 300Kg:

موتورهای ساید در مقایسه با موتورهای توبولار معایت و مزایای متفاوتی دارند. از جمله اینکه این دسته از محصولات بی صدا بوده و محدودیت وزنی نداشته و پر قدرت هستند. همچنین هنگام خرید تمامی متعلقات موتور بر خلاف موتورهای توبولار به همراه پکیج به خریدار عرضه می گردد. موتورهای ساید دارای قیمت های بالاتری بوده و سرعت باز و بسته شدن کمتری به نسبت موتورهای توبولار دارند.

همچنین به دلیل وصل شدن آن در قسمت خارجی در زمان خرابی و یا نقص فنی نیازی به دمونتاژ کردن آن نیست.  و میتوان فقط موتور را برداشته و تعمیر نمود. یکی از مهمترین مزیت های موتور ساید این است که این موتور دارای سیستم پاراشوت است. و این باعث می گردد که در هنگام نقض فنی کرکره برقی سقوط نکند.

موتورهای ساید چون از فنر و کاسه استفاده نمی کنند بنابراین خرابی بر اثر شکستگی فنر و کاسه فنر در این موتورها وجود ندارد. همچنین در هنگام قطعی اظزراری برق می توان به صورت دستی و از جرثقیل زنجیری آن برای پایین آوردم کرکره و سیستم خلاص کم استفاده نمود.

این محصول شرکت بتا، با توان مصرفی 420 وات و ولتاژ ورودی 24 V/DC و گشتاور 412 نیوتن برمتر تولید شده است.

حداکثر ارتفاعی که این محصول پشتیبانی می نماید 6 متر بوده و قطر موتو محصول 5 اینچی و سرعت موتور آن 5.5 rpm می باشد.

لازم به ذکر است که درجه حفاظتی در این موتور ساید به اندازه IP44 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش نحوه استفاده از این محصول می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه بزرگ اینترنتی الوکرکره با پشتیبانی 24 ساعته در تماس باشید.

جمع بندی :

موتورهای ساید با اینکه دارای قیمت بالا و حجم بیشتری هستند اما به علت متحمل شدن وزن های بالا دارای محبوبیت بیشتری هستند. موتور ساید بتا مدل AC 300Kg نیز ار این دسته می باشد که می تواند حداکثر 300 کیلوگرم وزن را تحمل نماید.

مشاوره رایگان

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/alokerk1/public_html/wp-includes/functions.php on line 5279