لیست محصولات

مرکز کنترل کرکره موتور ساید فول کانال

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

نوع محصول : مدار کرکره برقی
پارت نامبر : فول
ولتاژ ورودی : دارد
تنظیم زمان عملکرد موتور : دارد
تعداد ریموت کنترل قابل کد دهی : لرنینگ 80 عدد
تعداد رله : 1 عدد Free voltage
حداکثر جریان خروجی هر رله : 7 آمپر
بستن اتوماتیک : دارد
تحریک ذستی : دارد

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نوع محصول مرکز کنترل کرکره موتور ساید
تعداد ریموت کنترل قابل کد دهی لرنینگ:80 عدد یا هاپینگ:60 عدد
اتصال فلاشر دارد
اتصال چشمی یا فتوسل دارد
تحریک دستی دارد
زمان بسته شدن اتوماتیک 0 تا 3 دقیقه
AUTO CLOSE دارد
تنظیم زمان عملکرد موتور 3 دقیقه
مد های کاری 5 کانال/1 کانال
برد ریموت کنترل 70 متر
کشور سازنده چین
فرکانس کاری 315.5MHz/433.92MHz
نوع کدینگ لرنینگ کد/هاپینگ کد
ولتاژ خروجی 220V/AC-50Hz
ولتاژ ورودی 220V/AC-50Hz
مدل فول کانال
برند سازنده بتا
گارانتی 1 ساله

نقد و بررسی محصول محصول:

بررسی اجمالی مرکز کنترل کرکره موتور ساید فول کانال

این دستگاه جهت کنترل موتور کرکره ساید AC طراحی شده که قابلیت کار با ریموت لرنینگ در دو مد 1CH و 5CH را دارد.از امکانات این مرکز کنترل می توان به امکان تنظیم مدت زمان عملکرد موتور، تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک و امکان اتصال چشمی فتوسل و فلاشر اشاره کرد. همچنین قابلیت تغییر جهت حرکت موتور بدون نیاز به تغییر سیم بندی در این دستگاه وجود دارد. درباره مرکز کنترل کرکره موتور ساید فول کانال بیشتر بخوانید.

دستگاه فوق از طریق تماس تلفنی، SMS ، نرم افزار، ریموت لرنینگ و کلید کنترل دستی عمل می کند. که البته در صورت تمایل مشتری امکان غیرفعال کردن هر یک از این گزینه ها وجود دارد. GSM ساید فول کانال بتا، با امکان ذخیره 250 شماره تلفن و کددهی 250 عدد ریموت می توان یکی از دستگاههای حافظه بالای موجود در بازار نامید.

نتیجه گیری گیرنده کرکره برقی موتور SIDE هم مانند دیگر محصولات بتا دارای گارانتی می باشد. که با بررسی های فروشگاه دکاشاپ این محصول دارای یک سال کامل گارانتی می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

شرکت بتا یکی از معروف‌ترین شرکت‌های در تولید بردها و قسمتهای الکترونیکی انواع جک پارکینگی است. بتا به عنوان یکی از شرکتهای وارد کننده تجهیزات از کشور چین می باشد. بتا در زمینه ساخت ریموت کنترل و کنترل های درب برقی و کرکره برقی تخصص دارد. همچنین در طراحی و تولید مرکز کنترل AC وDCجهت انواع درب های اتوماتیک هم تبحر دارد. بتا تولید بردها و قسمتهای الکترونیکی ( لوازم جانبی ) انواع درب بازکنها در داخل کشور و با اتکا بر توان متخصصان داخلی و فقط بخشهای مکانیکی از خارج وارد می شود. ( هم اکنون قسمت مکانیکی نیز در مرحله نهایی تست جهت عرضه به بازار می باشد). آغاز نموده. این واحد سعی دارد تا با تولید مدارها دربازکن اتوماتیک میان رده از نظر قیمت و سخت‌افزار نام بتارا در بازار سیستم های حفاظتی مطرح کند. محصولات راهبند این شرکت با برند BETAوارد بازارایران شداست.

مشاوره رایگان