لیست محصولات

ریل فلزی کرکره برقی

5/5

گارانتی 5 ستاره الوکرکره

مشخصات و ویژگی ها:

________موجود در انبار الــو کــرکــره ________

به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قیمت محصولات را از طریق تماس تلفنی استعلام بگیرید.

مشخصات کامل محصول:

نوع محصول ریل کرکره برقی
جنس کرکره برقی فلزی
رنگ نقره ای

نقد و بررسی محصول محصول:

ریل فلزی کرکره برقی

ریل فلزی کرکره برقی که در ساخت کرکره برقی مورد توجه قرار میگیرد. متناسب با کاربرد و طراحی در خانه، مغازه، پارکینگ و …. مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به کاربردی که ریل فلزی مورد توجه واقع میشود باید توانایی مصون ماندن از باد و باران و شدت و ضربه را داشته باشد. معمولا ریل آهنی در مقایسه با ریل آلومینیومی در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، شاید دلیل آن به امنیت و میزان مقاومت آنها مربوط می شود. معمولا آهن در مقایسه با آلومینیوم مقاوم تر است. می تواند فشار زیادی را تحمل کند به همین دلیل میزان بالایی از سفارشات را از آن خود کرده است. اگرچه باید در نظر داشت که متناسب با فعالیت خود میتوانید جنس مورد نظر را انتخاب نمایید.

جنس ریل کرکره برقی آلومینیوم و یا فولاد ضد زنگ میباشد و به همین دلیل افراد میتوانند رنگ ریل کرکره برقی شان را با نمای ساختمان هماهنگ کنند و ظاهر زیبایی به ساختمان دهند. به همین دلیل در طیف رنگی وسیعی قرار دارد.

نحوه نگهداری از ریل فلزی کرکره برقی

در نحوه نگهداری از ریل فلزی  باید در نظر داشت که موتور آن باید هر سال سرویس شود. تا از آسیب های جدی در آینده جلوگیری کند.

مشاوره رایگان

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/alokerk1/public_html/wp-includes/functions.php on line 5279