نصب و تعمیر جک پارکینگ

الو کرکره با ارائه خدمات نصب و تعمیر انواع جک پارکینگ آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. ما در الوکرکره علاوه و برخدمات نصب و تعمیر جک پارکینگ، با دارا بودن تمامی قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز توانسته ایم تا به طور کامل و مقرون بصرفه نیاز مشتریان عزیز را پوشش دهیم. تخصص، تجربه و از همه مهم تر مشتریان ما اعتبار ما هستند.

پروژه های جک پارکینگ در الوکرکره

0
پروژه انجام شده
0
پروژه در حال اجرا
0
مشتری راضی
0
مشتری ثابت

برترین متخصصان نصب و تعمیر جک پارکینگ

No data was found

جک پارکینگ چیست؟

جک پارکینگ دستگاهی برقی است,که بر روی درب‌های پارکینگ نصب می‌شود. و با کمک آن تنها با یک ریموت کنترل, درب‌های پارکینگ باز و بسته خواهد شد. به هر حال تکنولوژی به خدمت بشر درآمده تا کار و زندگی را راحت‌تر کند و جک پارکینگ هم یکی از انواع تکنولوژی است.

انواع‌های جک پارکینگ برقی برای باز و بسته کردن درب‌های تک لنگه یا دو لنگه, با ابعادو وزن‌های مختلف و ساخت شرکت‌ها. و کشورهای گوناگون همراه با ریموت کنترل وجود دارد. که هر کدام قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

انواع جک پارکینگ

  • جک پارکینگ بر اساس نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت. آن به دو نوع جک پارکینگ
  • الکترومکانیکی و جک پارکینگ هیدرولیکی تقسیم بندی می‌شود.

هر کدام از انواع جک‌های پارکینگ به دلیل عملکرد. و کارکرد متفاوتشان نیاز به اقدامات متفاوتی برای عیب یابی و تعمیر دارند.

در جک پارکینگ الکترومکانیکی, اصطکاک ایجاد شده میان چرخ دنده‌ها و میل ماردون موجب ایجاد فشار مضاعف . بر روی درب به هنگام باز و بسته شدن، شده وعلت اصلی خرابی جک پارکینگ است. از طرف دیگر در جک‌های پارکینگ هیدرولیکی کمبود روغن علت اصلی خراب شدن است. چرا که این جک‌ها برای داشتن عملکرد مناسب نیاز به روغن‌کاری مداوم و مناسب دارند که کمبود آن به موتور فشار آورده و باعث کاهش عمر آنها خواهد شد.